4 juni voorbereiding 2 - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Peter en Iet Lijnkamp - Jonker - WaarBenJij.nu 4 juni voorbereiding 2 - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Peter en Iet Lijnkamp - Jonker - WaarBenJij.nu

4 juni voorbereiding 2

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Iet

04 Juni 2014 | Nederland, Meppel

Inmiddels zijn er papieren kaarten van Denemarken aan geschaft met een digitale back-up die zowel op de tablet als PC geïnstalleerd is. Navigeren kan geen probleem meer zijn.
Glaswerk aan boord wel. Het kartonnen doosje waar ze tot nu toe in zaten heeft zijn beste tijd gehad. Daar maak ik een houten opvolger voor. (zie foto)
Het lijstje van nog 'to do' zaken ligt op tafel.
De boot is terug van Nautisch kwartier waar de mast opnieuw getrimd is .
Het trimmen met de achte stagen moet nog verder getest worden voordat de splitpennen erin kunnen. Met Pinksteren gaan we weer naar de boot en hopelijk staat er dan wat meer wind en is dat ook klaar.
Peter

• 28 December 2016 - 17:53

Annie Haanstra:

Op mijn adres P. de Hoochstr. 21 in Meppel is een kaart bezorgd voor Itje-Peter Liynkamp. Hij komt uit 02953 Bad Muskau (? ) van Siegfried Peschel. Kan deze voor jullie zijn?
    Indien ja, geef dan even jullie adres.
    Met vriendelijk groet,
    Annie Haanstra.

• 28 December 2016 - 22:41

Iet Lijnkamp-Jonker:

Ons adres is Pieter de Hoochstraat 2.